CLUB VW ANDORRA

BENVINGUT AL CLUB VW ANDORRA, SI US PLAU SI ETS MEMBRE IDENTIFICA'T !!


SINO ESPEREM QUE DISFRUTIS DE LA VISITA Y QUE ET VINGUINT GANES DE REGISTRAR-TE !


ATENTAMENT,



CLUB VW ANDORRA

Unirse al foro, es rápido y fácil

CLUB VW ANDORRA

BENVINGUT AL CLUB VW ANDORRA, SI US PLAU SI ETS MEMBRE IDENTIFICA'T !!


SINO ESPEREM QUE DISFRUTIS DE LA VISITA Y QUE ET VINGUINT GANES DE REGISTRAR-TE !


ATENTAMENT,



CLUB VW ANDORRA

CLUB VW ANDORRA

¿Quieres reaccionar a este mensaje? Regístrate en el foro con unos pocos clics o inicia sesión para continuar.
CLUB VW ANDORRA

BENVINGUT AL CLUB VW DE LES TERRES ANDORRANES, AGAFI LLOC Y DISFRUTI DEL NOSTRE FORUM

Facebook Club VW Andorra

Últimos temas

» Hola a tots desde Tarragona
Hola a tots!!! EmptyDc Gen 18, 2017 4:30 pm por Thor78

» 8ª kdd VW general Catalana 10/1/16
Hola a tots!!! EmptyDl Des 28, 2015 1:28 pm por Mark958

» Whasy - PERFIL - Golf GTI DSG Blanco - Barcelona -
Hola a tots!!! EmptyDj Oct 22, 2015 3:44 pm por whasy

» KDD Volkswagen GOLF GTI en todas sus versiones
Hola a tots!!! EmptyDv Jul 03, 2015 9:30 am por whasy

» Reprogramar GTI MK5 DSG junio-2008 con Bandidos Igualada
Hola a tots!!! EmptyDg Maig 17, 2015 2:26 pm por whasy

» ## NUEVO grupo del Facebook GOLF GTI MKV ##
Hola a tots!!! EmptyDt Maig 12, 2015 11:12 am por whasy

» Compra Conjunta RNS-510
Hola a tots!!! EmptyDt Mar 03, 2015 9:22 pm por whasy

» 2ª Reprogramacion Conjunta BND Unlimited
Hola a tots!!! EmptyDl Feb 16, 2015 4:10 pm por whasy

» subida a la kdd de invierno andorrana
Hola a tots!!! EmptyDg Feb 15, 2015 10:38 pm por juan BBS

Abril 2024

DlDtDcDjDvDsDg
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930     

Calendari Calendari


+4
lupio mkVI
manolikiko
Gtiturbo
Sergi 964
8 participantes

    Hola a tots!!!

    avatar
    Sergi 964


    Nombre de missatges : 5
    Fecha de inscripción : 06/08/2011

    Hola a tots!!! Empty Hola a tots!!!

    Missatge por Sergi 964 Ds Ago 06, 2011 1:52 am

    Hola a tots! Després d'entrar de tant en tant per xafardejar com estaven el projectes de l'Albert i del Kiko i després de parlar amb diversos membres del forum que conec d'altres històries, totes elles relacionades amb la gasolina avui decideixo presentar-me.

    Em dic Sergi, tinc 29 anys i soc de Sant Julià, la meva relació amb els VW comença fa aproximadament uns 15 anys quan el meu pare compra un dels primers Escarabats mexicans que arriben a Andorra, a casa hi havien d'altres cotxes, alguns de clàssics, d'altres esportius... Però jo em vaig obsessionar amb el "Cuca" i tant va ser així que el meu pare li va fer 3.500 km i me'l va guardar fins que vaig tenir carnet de conduir, mentres tant el vàrem anar equipant amb quatre cosetes perquè quedés més ràcing, així doncs varem fer muntar amortidors, un pont davanter puma regulable, quetre llandes empi, un volant moto-lita de l'època i un canvi amb terçera i quarta més llargues... la relació amb aquest cotxe sempre va ser bona però al final les coses es van complicar, una nit de festa major em van dir que l'endemà hi havia una concentració a Err prop de Font Romeu i sense haver dormit hi vaig anar (mala decisió) perquè em vaig dormir mentre conduïa i vaig parir un parpal bastant maco al mig de la concentració, el resultat: "Cuca" al fons del barranc i Sergi sortint per la finestra sort que hi havia allà els companys del club d'escarabts A Sac que em van fer costat... al final el cotxe el vaig haver de tirar melgart que encara en conservo algunes peces... Durant aquesta època també conduia força sovint el Golf Mk2 16v que va estar força temps en venda al foro i la veritat es que sempre em va quedar el cuquet de tenir-ne un...

    Després de l'escarabat van venir altres cotxes, alguns de més canyeros, d'altres menys però si ens referim a la marca VW l pròxim vehicle que vaig tenir va ser un VR6 del primers que va arribar a Andorra, jo el vaig comprar d'ocasió farà uns dos anys i mig al seu primer propietari, tenia 65.000km sostre aire.. un cotxe molt maco i del que guardo un molt bon record... me'l vaig vendre perquè el meu cunyat em va amargar l'existènicia fins que va aconseguir que li vengués...
    Aqui teniu una foto del "V" com jo li deia....

    Hola a tots!!! Image008fa

    Després d'aquest MK3 vaig tenir d'altres trastes com un BMW 325i Cabrio que vaig substituir per un altre Golf VR6 però aquesta vegada en versió Syncro quan me'l vaig quedar tenia 155.000 km i anav com un tiro sempre vaig pensar que corri més que l'altre VR6, devia ser pel tema del canvi més curt o potser perquè l'altre estava adormit... Aquí us poso una imatge del Syncro

    Hola a tots!!! Imgp5100

    Aquest me'l vaig vendre per comprar un altre traste que em feia molta il·lusió.. ni més ni menys que un Audi RS2... Però el cuquet VW seguia patent i així va ser com viag comprar finalment un MK2...

    Es tracta d'un GTI de l'any 1986, tot un clàssic.. però amb aire condicionat, quatre portes, amb vidres elèctrics i pocs quilòmetres ara mateix en té prop de 108.000, a més tenia una característica força curiosa només portava dos fars davant d'origen i muntava unes llandes Pirelli (que des de fa ven poc té en possessió un altre membre d'aquest foro... La ràdio era moderna i no m'agradava perquè cantava com una "almeja" i per això vaig buscar una Blaupunkt de l'època acompanyada de totes les instruccions.. Cal dir que el vehicle quan el vaig comprar disposava del manual de manteniment i d'ús del vehicle amb la seva funda de plàstic i tot! D'altra banda li vaig muntar també unes llandes BBS per deixar-lo més al meu gust... A nivell de suspensió l'anterior propietari li va muntar unes motlles curtes i això ho vaig deixar ja muntat aquí el teniu...

    Hola a tots!!! Img0680s

    Hola a tots!!! Img0681jh

    Afegeixo la presentació per informar-vos que el GTI el tinc a la venda perquè torno a comprar el "meu" VR6 Syncro i ja tinc molts trastes i no puc tenir-los tots!!!

    Per més informació dirigiu-vos a l'apartat de compra-venda que he posat l'anunci complet...

    Després d'haver-vos parit aquest rollo aprofito per saludar-vos a tots!

    Salut i GAS!

    Sergi
    Gtiturbo
    Gtiturbo


    Nombre de missatges : 459
    Fecha de inscripción : 16/06/2010
    Edad : 48
    Ubicació : Esparraguera España

    Hola a tots!!! Empty Re: Hola a tots!!!

    Missatge por Gtiturbo Ds Ago 06, 2011 12:41 pm

    Bienvenido,pasa y disfruta....
    manolikiko
    manolikiko


    Nombre de missatges : 985
    Fecha de inscripción : 26/09/2009
    Edad : 46
    Ubicació : Encamp, ANDORRA

    Hola a tots!!! Empty Re: Hola a tots!!!

    Missatge por manolikiko Ds Ago 06, 2011 9:50 pm

    benvingut Sergi,

    ya era ahora que fessi la presentació,

    passar i ficat comodo,

    lupio mkVI
    lupio mkVI


    Nombre de missatges : 151
    Fecha de inscripción : 13/07/2010

    Hola a tots!!! Empty Re: Hola a tots!!!

    Missatge por lupio mkVI Ds Ago 06, 2011 11:19 pm

    benvingut sergi disfruta del foro...
    Mika Mk2
    Mika Mk2


    Nombre de missatges : 11
    Fecha de inscripción : 21/04/2011
    Edad : 36

    Hola a tots!!! Empty Re: Hola a tots!!!

    Missatge por Mika Mk2 Dv Ago 19, 2011 4:44 pm

    bienvenido sergi espero que te lo pases bien disfruta!!!
    martinaudio
    martinaudio


    Nombre de missatges : 180
    Fecha de inscripción : 09/03/2011
    Edad : 45

    Hola a tots!!! Empty Re: Hola a tots!!!

    Missatge por martinaudio Dt Ago 23, 2011 9:35 am

    Benvingut Sergi espero disfrutis per aqui,bella maquina aquet Mk2 en puc donar fer.
    vr6T
    vr6T


    Nombre de missatges : 299
    Fecha de inscripción : 09/09/2009
    Edad : 38
    Ubicació : Encamp

    Hola a tots!!! Empty Re: Hola a tots!!!

    Missatge por vr6T Dv Ago 26, 2011 5:47 pm

    Ey Sergi molt bones !!
    Ya era hora k t'agreguessis al foro..... Segur que aportaras molt bones coses al foro i tb en podras apendre alguna jejejej.

    Estic d'acord amb Martinaudio, totes les makines que tens les deixes nikel........ets un cabr**.

    Un saludo!
    gabi_132
    gabi_132


    Nombre de missatges : 38
    Fecha de inscripción : 13/06/2010
    Edad : 36
    Ubicació : Benavent de Segria (Lleida)

    Hola a tots!!! Empty Re: Hola a tots!!!

    Missatge por gabi_132 Dc Ago 31, 2011 4:12 pm

    Bienvenido al club.

    Contenido patrocinado


    Hola a tots!!! Empty Re: Hola a tots!!!

    Missatge por Contenido patrocinado


      Data i hora actual: Dv Abr 19, 2024 5:10 pm