CLUB VW ANDORRA

BENVINGUT AL CLUB VW ANDORRA, SI US PLAU SI ETS MEMBRE IDENTIFICA'T !!


SINO ESPEREM QUE DISFRUTIS DE LA VISITA Y QUE ET VINGUINT GANES DE REGISTRAR-TE !


ATENTAMENT,



CLUB VW ANDORRA
CLUB VW ANDORRA

BENVINGUT AL CLUB VW DE LES TERRES ANDORRANES, AGAFI LLOC Y DISFRUTI DEL NOSTRE FORUM

Facebook Club VW Andorra

Últimos temas

» Hola a tots desde Tarragona
Dc Gen 18, 2017 4:30 pm por Thor78

» 8ª kdd VW general Catalana 10/1/16
Dl Des 28, 2015 1:28 pm por Mark958

» Whasy - PERFIL - Golf GTI DSG Blanco - Barcelona -
Dj Oct 22, 2015 3:44 pm por whasy

» KDD Volkswagen GOLF GTI en todas sus versiones
Dv Jul 03, 2015 9:30 am por whasy

» Reprogramar GTI MK5 DSG junio-2008 con Bandidos Igualada
Dg Maig 17, 2015 2:26 pm por whasy

» ## NUEVO grupo del Facebook GOLF GTI MKV ##
Dt Maig 12, 2015 11:12 am por whasy

» Compra Conjunta RNS-510
Dt Mar 03, 2015 9:22 pm por whasy

» 2ª Reprogramacion Conjunta BND Unlimited
Dl Feb 16, 2015 4:10 pm por whasy

» subida a la kdd de invierno andorrana
Dg Feb 15, 2015 10:38 pm por juan BBS

Desembre 2018

DlDtDcDjDvDsDg
     12
3456789
10111213141516
17181920212223
24252627282930
31      

Calendari Calendari


    Preparacions de vr6 specialist per golf r32 V

    Comparteixi
    avatar
    Admin
    Admin

    Nombre de missatges : 505
    Fecha de inscripción : 20/08/2009
    Edad : 32
    Ubicació : Encamp

    Preparacions de vr6 specialist per golf r32 V

    Missatge por Admin el Dj Mar 04, 2010 7:19 pm

    Costos: 4.990,00 €

    Potència:
    310-320hp
    350Nm

    Info:
    S'adapta als models europeus i dels EUA.
    El compressorkit és un simple pern fàcil de base en la solució, que pot ser instal lat més, senzillament, en comparació amb un Turbokit. El nostre Turbokit nou té més parell, però aquesta compressorkit és més fiable, simplement perquè conté menys peces, i no "en calent" les parts.
    L'Etapa I és la millor opció per a un pressupost baix. No obstant això, estem fermament assessorament a anar a la fase II, s'inclou un intercooler de grans dimensions. Aquest intercanviador no només dóna més poder, però redueix la temperatura per garantir una bona fiabilitat. Fase I i fase II no necessita cap altra modificació al cotxe. El kit inclou bugies especials i un termòstat especial. Etapa III és més potent i molt fiable, però necessita almenys una modificació cilinderheadgasket, o molt recomanable pistons de compressió baixa. Això significa que el cilinderhead ha de ser eliminat.
    Etapa I es pot actualitzar a la fase II. L'Etapa I és idèntica a la fase II i III, però ve amb algunes peces addicionals.
    El conjunt es basa en un compressor Rotrex, que són els més innovadors dels compressors d'alta tecnologia disponibles. Un gran avantatge en comparació amb tots els compressors altre és el funcionament silenciós. No té caixa de canvis com Vortech, ASA, i moltes més marques, pel que aquest compressor és completament silenciós al ralentí i en majors rpm una agradable suau xiulet comparable al so d'un turbo.

    Rendiment:
    Després d'instal lar totes les marques i tipus de compressors, vam decidir que podríem fer millor.
    Gairebé no hi ha sintonitzadors que ofereixen un kit de mkv a causa de la dificultat tècnica i la manca d'espai.
    Hem après de l'enginyeria de proves del que les coses que fer i no fer, i també hem integrat algunes noves característiques. Això va donar com a resultat (per al dictamen, per descomptat) per compressorkit els millors del món per al mkv Golf.
    Per descomptat, vostè és lliure de trucar o enviar-nos un correu electrònic per obtenir informació i explicació.





    Alguns exemples, com i per què:

    CUSTOM MADE
    Construïm el turbo complet dels sistemes en el nostre propi taller. Així que en realitat va fer costum.
    Aquest sistema serà instal lat en tots els Golf IV R32, R32 Golf V, Audi A3 3.2, Audi TT, Seat Leon, VW Eos o el motor V6 24v "especials" i tots DSG! Aire condicionat quedarà intacte.
    La mirada de boostpipes al para-xocs davanter que es pot fer a les preferències dels clients.


    GARANTUEED POWER
    És un fet donat que el compressor d'energia més alta / turbokits no s'acosten als números de cavalls de força que figuren en els llocs web. Ens garantuee el poder i la supèrbia de fàbrica-com a capacitat de conducció. El DSG fàcilment tenen el poder, fins i tot l'etapa III w / o qualsevol lliscament del embragatge. Per DSG oferim actualitzat DSG programari que eleva el punt de canvi a 7000rpm que causa més cavalls de força.


    FAST Spool up
    Un compressor és impulsat per un cinturó, pel que no retard del turbo en absolut. Wen potència instantània que es prem l'accelerador.


    COMPRESSOR
    La nostra elecció per al compressor era senzilla: la altament qualificada (preu) Rotrex.
    Rotrex ha redissenyat les seves compressors de fa uns anys, ara s'utilitza un dipòsit d'oli independent i oilpump (intern), i inclou coolersystem petroli.
    L'operació silenciosa és Rotrex major avantatge més.


    COLD-presa d'aire
    Com una opció que ofereix una completa presa d'aire fred, després de la prova i de mesurament en el banc de proves i al carrer vam veure cap augment en el poder, ells re-utilitzar la caixa filtre original. No hi ha necessitat d'utilitzar un filtre de reemplaçament K & N, però, que donarà més poder.


    BOOSTPIPES
    Molts sintonitzadors d'ús enorme (lletja?) Mànegues de silicona blau, hem d'evitar i va tractar d'agradar als ulls amb l'estat de boostpipes art i el nombre mínim si les mànegues de silicona.
    Norma és polida d'acer inoxidable, opcional és powdercoating (pintura) o d'aspecte cromat polit.
    Connectors de silicona són de color negre, altres colors opcionals.


    INTERCOOLER
    Fem servir un front ampli de muntatge intercooler.
    Després de provar un sistema de nucli doble intercooler (com l'Audi S3 d'edat), hem experimentat una gran pèrdua boostpressure i baixa eficiència.
    L'intercanviador de grans sempre es refreda impulsar el màxim, fins i tot a velocitats baixes (Dragracing).
    És capaç de refredar 577bhp (demostrat amb dynosheet) Colors: negre, d'aliatge del normal, i el nostre logo.


    WATERTEMPERATURE
    Després de molts anys d'experiència i de l'enginyeria ens assabentem de com eliminar els problemes de refrigeració comú, és a incloure la modificació del programari.


    OILTEMPERATURE
    Hem eliminat el problema de la temperatura de l'oli (95-118celius), no hi ha petroli extra-fred necessita més.
    Contrapressió, la temperatura de l'escapament, la fiabilitat i slim fit són les coses que tenim en compte.


    MÀNEGUES / línies
    Steelflexhose és el mètode més segur per reduir el desgast. Desgast pot ser causat per agitació constant del motor i en condicions de temperatura alta caputxa. Algunes línies del petroli es substituiran per STEELFLEX.


    DOWNPIPE
    No hi ha necessitat de canviar el sistema d'escapament a tots. Els números que figuren cavalls de força s'aconsegueixen amb un cotxe totalment original amb el sistema de valors d'escapament.
    Un encapçalament d'acer inoxidable, la raça de gat i sistema d'escapament li donarà més poder, però, no és necessari.
    Us recomanem que cap gat en tot: més potència i menor EGT durabilitat per a millor.


    CHIP / SOFTWARE
    També es mostren REAL "fàbrica com" Turbo-ECU programari, fem servir els mateixos mètodes que un fabricant d'automòbils podria utilitzar.
    N Piggy Back equips d'aficionats, grans habitatges MAF, resistències, o l'augment de combustible dels reguladors de pressió en la nostra taxa de Turbokit.
    Si un tuningskit ve amb un habitatge més gran MAF, una caixa addicional (controlador) o com ho diguin, mantingui els dits fora.
    Recordeu que el 95% de tots els Turbokit els minoristes no tenen cap coneixement en absolut sobre chiptuning, però, aquesta és la part més important d'un turbo o d'instal lació de compressors.
    L'ECU original és capaç de fer tot i encara més que es pot somiar, tot i que sovint es et dirà el contrari i un stand-alone d'ecus serà informat. El 99% de tots els Turbosystems inclou el programari d'Internet que pot causar mala capacitat de conducció o danys en el motor.
    Tome nota, un bon xip personalitzat R32 (reassignar) els costos 600-2000 euro!



    SEGURETAT
    Knock sensors són els guàrdies de seguretat del seu motor. És difícil de matar un motor que té un xip bo i utilitza l'estoc d'ecus amb sensors de cop. És increïble que encara sintonitzadors de venda lliure molts sistemes de gestió programable (stand-alone) per al carrer normal de conduir automòbils. Penseu en marques com DTA, Lumenition, KMS, TEC3.
    La fàbrica de sistemes de seguretat d'ecus no són funcionals més. I a més d'això, el cotxe mai s'executarà cada vegada que el bé com una fàbrica d'estoc-ECU amb un xip bo. Moltes de les funcions de treball del seu cotxe, simplement costum més. La majoria utilitza els cotxes nous d'alta tec-CAN-sistemes de bus i accelerador automàtic del cos que resulten en la final de la stand-alone ECU. Alguns fabricants intenten alcancía nova volta d'ecus, que treballen juntament amb l'ECU original. Com el teatre aspecte: grans, com magra funcionament del motor, conducció dolent, parpellejant "Check Engine" de llum o EPC.
    És un fet que l'original de Bosch ME7 ecus "manual d'instruccions" té 2.090 pàgines, un stand-alone ECU té prop de 40 pàgines. Es necessiten anys de treball de re-programació de l'ECU original.


    Stalling Emissió
    En els automòbils d'inducció forçada ", parada del motor" és un problema comú, només per als automòbils amb un sensor de masses d'aire.
    Lamentablement hem hagut de nosaltres mateixos, en comprar Turbo / sistemes de sobrealimentació dels sintonitzadors d'altres. Alguns sintonitzadors d'Amèrica "oblidar" parlar de nosaltres, que a cada semàfor el motor es pot aturar i sortir.
    Sabem exactament per què i com passa això i han resolt aquest problema a la nostra compressorsystem desenvolupats.


    EMISSIONS i IDLE
    Emissions i d'inactivitat són molt bones, igual que un VR6/R32 estàndard.
    Molts sintonitzadors de desconnectar el sensor d'O2 Lambda. Degut a que el perill d'un funcional d'un sensor lambda O2 és, que pot inclinar de sortida el subministrament de combustible al motor, causats pel terme "aprenentatge de valors" de l'ECU.
    No-ne compte al banc de proves, i la cartografia del cotxe, però et donaràs compte de que, després de conduir una estona, i de sobte els frens del motor cap avall.
    Desconnectar el sensor d'O2 Lambda es solia dir que el seu cotxe passar les proves d'emissions, i més important, s'utilitzen més combustible i menys manejable.
    Hem trobat una manera d'utilitzar els sensors d'O2 en una manera positiva, millorar el rendiment, i mantenir el consum de combustible similar a l'estoc! Igual que un fabricant d'automòbils que faria.


    ARRENCADA EN FRED
    Completa "fàbrica com la" capacitat de conducció, per la qual cosa també és un bon arrencada en fred, encara que fora del seu punt de congelació.
    No hi ha necessitat de maneta dues vegades, o per obrir l'accelerador una mica.


    Col.lector d'admissió
    També oferim una ingesta RUNNER resum, més cavalls de força en rpm superior. No és aconsellable aquesta opció.


    EGT
    La raó principal d'un motor pot deixar de temperatura interna s'ha de massa alt.
    Un compressorsystem no té pressió de tornada en el sistema d'escapament, així que no EGT alta, també hem trobat altres maneres de reduir EGT i fer-la igual a un R32 de valors.


    NOVES CARACTERÍSTIQUES
    Sense talls en el cablejat necessari teler, senzill Plug & Play.
    La seguretat de la temperatura de l'oli: massa alt incrementar la temperatura de l'oli i la velocitat màxima estarà limitada. L'ECU controla la temperatura de l'oli i tracta de mantenir la temperatura òptima. Aquesta funció només està disponible en 2005 + 3.2V624v.
    Control de la temperatura de l'admissió: A baixes velocitats dels ventiladors de refrigeració s'activarà (lent) i l'aire fresc a través de l'intercanviador de la succió, això evita el "calor-remull".
    Alguns més característiques es manté confidencial.


    DRIVABILITY
    A més del turbocompressor, el xip (programari) és la part més important d'un turbo kit complet o compressor.
    Ens actualitzar i millorar cada turbo alemanys i americans / programari compressor. Això es tradueix en facilitat de conducció excel lent, més poder, menys cops, baixa la temperatura de l'escapament (EGT) la durabilitat de manera més.
    Convertim el seu arrossegament-racer un conductor sense problemes "cada dia". Fins i tot el consum de combustible serà similar a la població quan la conducció "normal".
    Normalment, un nou sintonitzador de mapes de combustible de l'ECU i les taules d'avanç de la ignició. No obstant això, hem desenvolupat un programa completament diferent que converteix les seves ecus atmosfèrica a un "encarregat" d'ecus.

    Afegir aquest programari als nostres compressorkit i els resultats són sorprenents!




    AQUEST ÉS UN KIT MOLT COMPLET, moltes parts no s'enumeren.


    - Compressor Rotrex conjunt amb refredador d'oli extra grandes (2.190, - euros + IVA).
    - Intercooler, més mides i models disponibles.
    - Custom Made conjunt boostpipe, acer inoxidable.
    - Connectors de silici
    - Abraçadores de mànega d'alta qualitat
    - Vàlvula de derivació
    - Bugies especials
    - 70 termòstat degr.celsius
    - Col.lector de l'admissió opcional
    - L'aire condicionat es manté funcional

    - Moltes parts més petites

    - Inclòs xip personalitzat. d'ajust a la nostra botiga



    Conductors DSG:
    En el programari desenvolupat DSG disponible




    Un bon consell per a tots els que volen millorar el seu cotxe:
    Mai compri una cosa sense demanar el sintonitzador per a una primera prova, o demanar a un altre client.
    Llavors vostè pot sentir i notar la diferència entre "bons" i endavant!
    També això l'ajudarà, en la recerca de la dreta o turbo compressor d'etapa per al seu cotxe

    Més informació

    www.vr6specialist.com





    avatar
    vr6T

    Nombre de missatges : 299
    Fecha de inscripción : 09/09/2009
    Edad : 33
    Ubicació : Encamp

    Re: Preparacions de vr6 specialist per golf r32 V

    Missatge por vr6T el Dj Mar 04, 2010 8:10 pm

    tio no fagis traducir al google, k no s'enten rees...........
    Arrow

      Data i hora actual: Dt Des 11, 2018 6:30 am